استقلال فرهنگی

هدف سایت استقلال فرهنگی هم افزایی در مهندسی فرهنگی جامعه

استقلال فرهنگی

هدف سایت استقلال فرهنگی هم افزایی در مهندسی فرهنگی جامعه

استقلال فرهنگی
امام خامنه ای:

من هم از مسائل فرهنگی نگرانم
و در این نگرانی نمایندگان محترم خبرگان
سهیم هستم.

دولت محترم باید به این موضوع توجه کند
و مسئولان فرهنگی نیز
باید توجه داشته باشند
که چه می کنند،

زیرا در مسائل فرهنگی
نمیتوان بی ملاحظه‌گی کرد.

مسئله فرهنگ مهم است

زیرا اساس ایستادگی
و حرکت نظام اسلامی،
مبتنی بر حفظ فرهنگ اسلامی و انقلابی
و تقویت جریان فرهنگی مؤمن و انقلابی است.

واقعاً همه باید قدر جوانان مؤمن و انقلابی را بدانند
زیرا همین جوانان هستند
که در روز خطر، سینه سپر می کنند.

کسانیکه به این جوانان با بدبینی نگاه می کنند
و تلاش دارند آنها را منزوی کنند،
به انقلاب و کشور خدمت نمی کنند.

البته این جوانان مؤمن و انقلابی
هیچگاه منزوی نخواهند شد.

مطالبی که گفته شد باید بصورت گفتمان
و باور عمومی درآید

که لازمه آن هم

تبیین منطقی و عالمانه این مسائل،

به دور از زیاده روی های گوناگون

و با زبان خوش است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۵
leader.ir


---------------------


کانال استقلال فرهنگی
در سروش

http://sapp.ir/esteghlalefarhangi


و در تلگرام

https://telegram.me/culturalIndependence


وبسایت های متفاوت
آخرین نظرات شما


قصه دنباله دار لیلی و مجنون شیرازی

http://www.hadithlib.com/files/A-(66).jpg

 

 قسمت دوم



هد یه    مجنون    به لیلی



اولین پیامک مجنون به مسافر

سلام.مبعث حضرت رسول اکرم(ص)را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض میکنم.دوستدار شما مجنون.




دومین پیامک مجنون

سلام.نمیدونم که چی شد امروز شما خوردید تو پست من.قربون کارهای خدا.جناب مسافر در این شب عزیز خواهش میکنم که فقط منو دعا کنید.ممنونم.



اولین پیامک مسافر به مجنون:

خدا به حق عظمت این شب بزرگ درهای رحمتش را به روی شما و همه با معرفت های امت محمد صلوات الله علیه و آله باز کند.

سومین پیامک مجنون:

من خودم خیلی وقت هست که به فکر یه مغازه هستم.ولی دست و دلم به کار نمیره.خونه ای که نه زن و نه بچه٬ توش نباشه آدم نمیتونه.حتی رزق و روزی آدم هم کمتر میشه.باید آدم یه ذوق و شوقی برای کار داشته باشه یا نه.


اولین پیامک مجنون به کاکاش:

سلام کاکو. والو تو فامیل ما چونکه رابطه قوم و خویشی خورده بهم.هرکسی رو که میبینی غرورش اجازه نمیده که پا بیزاره جلو.تازه هر کاری که برای زن و بچم میکنم جلو هیچکس هم نمیگم.الان 79روز که زن من رفته .کسی بهم نمیگه که مجنون چی میخوری و چکار میکنی.فقط خدای من میدونه که چی میخورم و کجا میرم و میام.فقط خدااااااا

قربون کارهای خدا.هر کاری که میکنه روی حکمت.مجنون باید توی این79روز که زنش رفته خودشو پیدا کنه و به یه نقطه ای برسه و اشتباهات قبلشو تکرار نکنه.ولی دیگه خسته ام.خسته.فقط به خدا میگم.خدایا خسته ام .فردا بیدارم نکن.



دو روز بعد دومین پیامک مجنون به کاکاش:

سلام کاکو.خواهش میکنم در این ماه عزیز منو از دعای خیر فراموش نکنید.ممنونم کاکو.

کاکوی مجنون:
سلام دعا گوییم کاکو به فکر واسطه هم هستیم برات

مجنون:
نوکرتم کاکو.هر کار ی که گفتی رو سر میذارم کاکو.جبران میکنم.ممنونتم.

کاکو مشاور:

خدا حفظتون کنه



روز بعد
مجنون:

سلام.میلاد گلهای باغ نبوت حضرت امام حسین(ع)وحضرت ابوالفضل العباس و امام زین العابدین را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض میکنم.التماس دعای فراوان در این ماه عزیز و اعیاد شعبانیه از شما دارم.دوستدار شما مجنون.


دوروز بعد
مجنون:
سلام کاکو.خوبی.خانواده خوبن.خسته نباشی.التماس دعا.شب بخیر.

کاکوی مجنون:
سلام کاکو شب بخیر. شب میلاد امام سجاد مبارک. با صحیفه سجادیه چقدر آشنایید؟



مجنون:
فکر میکنم حدیث باشه.فردا صبح مبخونمش.اگه زنده باشم.



کاکو مشاور:

ان شاء الله. نیایش های عارفانه امام سجاد سلام الله علیه است. مثلا دعا برای باران دعا موقع مریضی دعا برای همسایه دعا برای ... که خوبه هرکسی به به دلخواه ترجمه فارسی آن را بخواند و با خدا درد دل کند. التماس دعا شب بخیر



 روز بعد
مجنون:
سلام کاکو.خوبید شما.روز بخیر.نوکرتم.خسته نباشی.

دو روز بعد:
مجنون:
سلام کاکو.خوبی.خداقوت

کاکوی مجنون:

سلام کاکو الحمد لله سلامت باشید. شب بخیر متن رساله حقوق را واتساپی مطالعه کردید؟

مجنون:

بله کاکو.ممنونم از لطف شما.التماس دعای فراوان دارم.کاکو خیلی خسته ام.خسته.



کاکو مشاور:

خدا را شکر کن که کار می کنی. خدا را شکر کن که احساس داری.
خدا را شکر کن که خدای به این خوبی را داری.
برای روزهای آینده هم چراغ سبز بدهی با واسطه ها می آییم خدمتتون.


مجنون:

کاکو.11سال پیش یه همچی شبی میدونی چه خبر بود.نامزدیم بود.امروز یه دسته گل با یه جعبه شیرینی خریدم و برای خانمم بردم.



کاکو مشاور:

آفرین این رشته را رها نکن که خدای امروز، همان خدای ۱۱ سال پیش است٬ شاید صداقت شما را می آزماید تا نمره ی وفاداری تان را کامل بدهد. ذکر یا ودود را زیاد بگویید که مودت و رحمت را بین شما با پیوند مجددتان سهل  و آسان کند.

ان شاء الله ادامه دارد...




*منبع پوستر http://www.hadithlib.com/albums


قصه دنباله دار لیلی و مجنون شیرازی-

قسمت اول


مجنون برادرش را پیدا می کند


http://aliheidary.ir/post/Leyli%20and%20Majnoon%20of%20Shiraz


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
rel=nofollow